Освітня програма "Банківський та страховий ризик-менеджмент"
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма "Банківський та страховий ризик-менеджмент" by Subject "marketing communications"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетингова діяльність страхової компанії та шляхи її активізації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-16) Солодуха, Тетяна Миколаївна; Solodukha, Tetiana; Нікітін, Андрій ВалерійовичУ сучасному світі, де конкуренція на ринку страхування стає все більш інтенсивною, ефективна маркетингова діяльність страхової компанії є ключовим фактором успіху. Метою дипломної роботи є оцінка ефективності маркетингової діяльності страхової компанії, визначення шляхів активізації маркетингової діяльності, розроблення рекомендацій та стратегій для покращення ефективності маркетингу в страховій компанії, вивчення новітніх тенденцій та інноваційних підходів, які можуть бути застосовані для збільшення конкурентоспроможності та залучення нових клієнтів. Результати дослідження можуть бути використані страховими компаніями для вдосконалення своєї маркетингової стратегії та збільшення своєї конкурентоспроможності. In today's world, where competition in the insurance market is becoming increasingly intense, effective marketing activities of an insurance company is a key success factor. The aim of the thesis is to evaluate the effectiveness of marketing activities of an insurance company, to determine ways to activate marketing activities, to develop recommendations and strategies for improving the effectiveness of marketing in an insurance company, to study the latest trends and innovative approaches that can be applied to increase competitiveness and attract new customers. The results of the research can be used by insurance companies to improve their marketing strategy and increase their competitiveness.