Освітня програма «Міжнародна економіка»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Міжнародна економіка» by Subject "adaptation"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Механізми розвитку міжнародного маркетингу в сфері послуг(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-13) Поляк, Олеся Ігорівна; Poliak, Olesia; Ковальчук, Таміла ГригорівнаВипускна кваліфікаційна робота бакалавра присвячена аналізу механізмів розвитку міжнародного маркетингу в сфері послуг на прикладі «МакДональдз». Досліджено маркетингові стратегії компанії, їх ефективність та адаптацію на міжнародному рівні. Висвітлено ключові аспекти успіху «МакДональдз» у міжнародному маркетингу та запропоновано шляхи вдосконалення цих стратегій. Робота включає оцінку сучасних тенденцій у міжнародному маркетингу послуг та економічне обґрунтування їх впливу на прикладі «МакДональдз». The bachelor's thesis is devoted to the analysis of the mechanisms of development of international marketing in the service sector using the example of «McDonald's». The company's marketing strategies, their effectiveness and adaptation at the international level were studied. Key aspects of «McDonald's» success in international marketing are highlighted and ways to improve these strategies are suggested. The work includes an assessment of modern trends in the international marketing of services and an economic justification of their impact on the example of «McDonald's».