Освітня програма «Міжнародна економіка»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Міжнародна економіка» by Subject "art business"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Розвиток арт-бізнесу у глобальній креативній економіці(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-13) Бєлих, Ксенія Олексіївна; Bielykh, Kseniia; Шлапак, Алла ВасилівнаВ процесі дослідження аналізуються теоретичні підходи до визначення креативної економіки та арт-бізнесу, визначаються ключові аспекти та характеристики. Здійснюється критичний огляд сучасних наукових джерел і концепцій глобальної креативної економіки. Визначається інноваційні підходи в арт-бізнесі, аналізується вплив технологій, зокрема цифрових і віртуальної реальності. Досліджується досвід зарубіжних країн у підтримці арт-бізнесу, аналізується сучасний стан і перспективи розвитку арт-бізнесу в умовах глобальних трансформацій для стимулювання інновацій у світовій економіці. In the process of research, theoretical approaches to the definition of creative economy and art business are analyzed, key aspects and characteristics are determined. A critical review of modern scientific sources and concepts of the global creative economy is carried out. Innovative approaches in the art business are determined, the influence of technologies, in particular digital and virtual reality, is analyzed. The experience of foreign countries in supporting art business is studied, the current state and prospects of art business development in the conditions of global transformations are analyzed to stimulate innovation in the global economy.Item Стратегії міжнародної конкурентоспроможності компаній арт-бізнесу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-13) Луб’яницька, Катерина Русланівна; Lubianytska, Kateryna; Котенок, Андрій ГригоровичУ кваліфікаційній бакалаврській роботі розглянуто стратегії міжнародної конкурентоспроможності компаній арт-бізнесу як однієї з найбільш динамічних та багатогранних галузей світової економіки. У ході роботи було досліджено сучасні підходи до вивчення конкурентоспроможності в арт-бізнесі, визначено основні стратегії забезпечення міжнародної конкурентоспроможності компаній арт-бізнесу, а також проаналізовано методичні підходи до її оцінки. Крім того, у роботі проведено аналіз міжнародного арт-ринку та діяльності його провідних гравців та запропоновано шляхи удосконалення стратегій міжнародної конкурентоспроможності українських компаній арт-бізнесу, що включають впровадження інноваційних технологій, розвиток маркетингових стратегій та міжнародної співпраці. Результати дослідження свідчать про необхідність адаптації стратегій компаній арт-бізнесу до сучасних глобальних викликів та підтверджують ефективність запропонованих заходів для підвищення їх конкурентоспроможності на міжнародному ринку. The bachelor’s thesis examines the strategies of international competitiveness of art business companies as one of the most dynamic and multifaceted sectors of the global economy. In the course of the work, modern approaches to the study of competitiveness in the art business were investigated, the main strategies for ensuring the international competitiveness of art business companies were identified, and methodological approaches to its assessment were analysed. In addition, the paper analyses the international art market and the activities of its leading players and suggests ways to improve the international competitiveness strategies of Ukrainian art business companies, including the introduction of innovative technologies, development of marketing strategies and international cooperation. The results of the study indicate the need to adapt the strategies of art business companies to modern global challenges and confirm the effectiveness of the proposed measures to improve their competitiveness in the international market.