2022 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 2022 рік by Subject "competence model"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Формування сучасних компетентностей менеджера з персоналу, що працює в режимі дистанційної зайнятості(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-22) Паращук, Єлизавета Юріївна; Parashchuk, Yelyzaveta; Варіс, Ірина ОлександрівнаПандемія, що спричинила глобальні та локальні обмеження для звичного «способу життя» компаній, створює нові виклики для бізнесу. У поєднанні з глобальною економічною кризою, ці процеси прискорили становлення VUCA-світу. Один з головних викликів нинішньої ситуації – дистанційний режим роботи персоналу. Організація, планування, впровадження та контроль якості виконання віддаленої роботи – для більшості бізнесів це якісно-нові і складні завдання, що вимагають належної уваги з боку власників та керівництва. У роботі проведено критичний аналіз існуючих класифікацій компетеностей, теоретичний аналіз запропонованих моделей компетентностей, їх переваг та недоліків, наведено визначення головних трендів цифровізації та проаналізовано їх вплив на сферу управління персоналом; розроблено рекомендацій щодо формування універсальної моделі компетентностей для працівників, які перейшли на дистанційний режим роботи. Для великих та середніх підприємств формування та розвиток компетентностей працівників є важливою складовою кадрової роботи, дозволяє раціональніше та ефективніше використовувати можливості персоналу, який працює над вирішенням поставлених задач виходячи за рамки професійних обов’язків. The pandemic, which has caused global and local restrictions on the usual "lifestyle" of the companies, creates new challenges for business. Combined with the global economic crisis, these processes have accelerated the formation of the VUCA world. One of the main challenges of the current situation is the remote mode of work of personnel. Organization, planning, implementation, and quality control of remote work – for most businesses, these are qualitatively new and complex tasks that require proper attention from owners and management. The paper provides a critical analysis of the existing classifications of competencies, theoretical analysis of the proposed models of competencies, their advantages and disadvantages, defines the main trends of digitalization and analyzes their impact on the field of Personnel Management; developed recommendations for the formation of a universal model of competencies for employees who have switched to remote work. For large and medium-sized enterprises, the formation and development of employee competencies is an important component of personnel work, allows you to use the capabilities of personnel working on solving tasks more efficiently and efficiently, going beyond professional responsibilities.