Випуск
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Випуск by Subject "338.43.01(477)"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Глобалізація як етап еволюції маркетингу на підприємствах АПК України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2007) Єранкін, Олександр Олександрович; Еранкин, Александр АлександровичВ науковій статті проаналізовано закономірності і взаємозв’язок між процесами еволюції людства та маркетингу у світі. Зроблено періодизацію етапів розвитку маркетингу з врахуванням останніх наукових публікацій на цю тему та виявлено тенденції сучасного етапу. Автором запропоновано розглянути вплив глобалізації на сучасні тенденції маркетингової діяльності на підприємствах АПК України. В статті пояснюються причини гальмування впровадження маркетингу в агробізнесі та зроблено прогноз щодо подальшої еволюції маркетингу в цьому секторі економіки України.