Кафедра комерційної діяльності і логістики
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра комерційної діяльності і логістики by Subject "commercial activity"
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
Item Дослідження ринку і комерційного потенціалу підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-12-18) Стародуб, Валерій Володимирович; Starodub, Valerii; Галиця, Ігор ОлександровичУ роботі досліджується комерційний потенціал ТОВ БК «МД ГРУП» на основі аналізу ринку будівельних послуг, фінансово-економічного стану та внутрішніх процесів підприємства. Запропоновано напрями вдосконалення комерційної діяльності для підвищення конкурентоспроможності, включаючи інноваційні підходи. Результати дослідження можуть бути використані для стратегічного планування та розвитку галузі. The study explores the commercial potential of LLC BK «MD GROUP» based on an analysis of the construction services market, financial and economic status, and internal processes of the enterprise. Directions for improving commercial activities to enhance competitiveness, including innovative approaches, are proposed. The results can be applied for strategic planning and industry development.Item Конкуренція та її вплив на комерційну діяльність промислового підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Головкевич, Геннадій Вікторович; Holovkevych, Hennadii; Кудирко, Ольга ВасилівнаНа основі аналізу наукових джерел визначено вплив конкуренції на комерційну діяльність промислового підприємства. Розглянуто особливості конкурентоспроможності підприємства як показника ефективної комерційної діяльності. Наведено інструменти конкурентоспроможності підприємства, які допомагають здійснювати комерційну діяльність. Конкурентоспроможність підприємства є показником ефективної комерційної діяльності та запорукою фінансової стійкості підприємства. Наразі ведеться сувора боротьба за кожного клієнта і найчастіше вона відбувається за допомогою різноманітних маркетингових заходів. Насамперед потрібно задіювати найефективніші та найсучасніші інструменти для покращення конкурентного становища комерційного підприємства та при цьому обов'язково користуватися принципами клієнтоорієнтованості. Based on the analysis of scientific sources, the impact of competition on the commercial activity of an industrial enterprise is determined. Peculiarities of the enterprise's competitiveness as an indicator of effective commercial activity are considered. The tools of the enterprise's competitiveness, which help to carry out commercial activities, are given. The competitiveness of the enterprise is an indicator of effective commercial activity and a guarantee of the financial stability of the enterprise. Currently, there is a tough fight for each client and most often it takes place with the help of various marketing activities. First of all, it is necessary to use the most effective and modern tools to improve the competitive position of a commercial enterprise, and at the same time, it is necessary to use the principles of customer orientation.Item Контроль та аналіз комерційної діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-12-18) Скала, Надія Володимирівна; Skala, Nadiia; Хмурковський, Геннадій ВолодимировичУ роботі досліджено теоретичні та методичні основи контролю й аналізу комерційної діяльності підприємства. Проведено аналіз фінансово-господарського стану ТОВ «Текро» протягом 2020-2023 років, надано характеристику діючій на підприємстві системі контролю та аналізу комерційної діяльності, визначено її слабкі місця, виокремлено напрями розвитку й обґрунтовано пропозиції щодо її вдосконалення в досліджуваній організації. The thesis investigates the theoretical and methodological foundations of control and analysis of commercial activities of the enterprise. An analysis of the financial and economic condition of «Tecro» LLC in 2020-2023 is carried out, a description of the current system of control and analysis of commercial activities at the enterprise is provided, its weaknesses are identified, directions of development are highlighted, and proposals for its improvement in the organisation under study are substantiated.Item Контроль та аналіз комерційної діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-18) Ромашева, Дар’я Ігорівна; Romasheva, Daria; Хмурковський, Геннадій ВолодимировичУ роботі розглядаються сутність та характеристики комерційної діяльності як специфічної сфери економіки, тобто окреслюються підходи до аналізу комерційної діяльності. Остання розглядається як система, як цілісне явище у взаємозв’язку всіх її елементів. Аналізуються функції комерційної діяльності та їх трансформація під впливом глобалізації ринку і принципів та інструментів сучасного маркетингу. Виявляються специфічні особливості управління комерційною діяльністю підприємства залежно від різних підходів до її організації. Визначаються базові принципи вдосконалення управління комерційною діяльністю підприємства в сучасних умовах. The essence and characteristics of commercial activity as a specific sphere of economy are considered in the work, that is, approaches to the analysis of commercial activity are outlined. The latter is considered as a system, as a holistic phenomenon in the interconnection of all its elements. The functions of commercial activity and their transformation under the influence of market globalization and principles and tools of modern marketing are analyzed. The specific features of the management of commercial activity of the enterprise are revealed depending on different approaches to its organization. The basic principles of improving the management of commercial activities of the enterprise in modern conditions are determined.Item Управління процесом продажу на підприємстві(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025) Ліхачов, Дмитро Олександрович; Likhachov, Dmytro; Хмурковський, Геннадій ВолодимировичВ роботі описано понятійний апарат комерційної діяльності компаній; охарактеризовано інструменти аналізу комерційних операцій, розкрито механізми управління процесом продажу на підприємствах. Проведено дослідження ринку нафтопродуктів в Україні, асортименту товару та конкурентоспроможності ПАТ «Укрнафта»; проаналізовано управління процесом продажу на ПАТ «Укрнафта»; описано інноваційні підходи до управління процесом продажу на ПАТ «Укрнафта». Визначено основні напрямки та заходи з удосконалення управління процесом продажу ПАТ «Укрнафта»; проведено обґрунтування доцільності реалізації запропонованих заходів. The work describes the conceptual framework of the commercial activities of companies, characterizes the tools for analyzing commercial operations, and reveals the mechanisms for managing the sales process. A market study of petroleum products in Ukraine was conducted, product assortment, and the competitiveness of PAT «Ukrnafta» were studied. The management of the sales process at PAT «Ukrnafta» was analyzed, and innovative approaches to managing the sales process at PAT «Ukrnafta» were described. Key directions and measures for improving the sales process management at PAT «Ukrnafta» were identified, and the feasibility of implementing the proposed measures was substantiated.Item Управління процесом продажу на підприємстві(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Отрода, Тетяна Сергіївна; Otroda, Tetiana; Дима, Олександр ОлексійовичДана роота присвячена темі управління продажем на основі існуючого підприємства ТОВ «Кузнецовський хлібозавод». Нами був проведений аналіз поточного стану хлібозаводу. В ході роботи були розроблені та запропоновані напрямки підвищення ефективності управління продажами. Складається кваліфікаційна магістерська робота зі вступу, трьох розділів, висновку, списку використаних джерел та додатків. This work is devoted to the topic of sales management based on the existing enterprise LLC «Kuznetsovsky Hlibozavod». We conducted an analysis of the current state of the bakery. During the work, directions for increasing the efficiency of sales management were developed and proposed. A qualifying master's thesis is being prepared with an introduction, three sections, a conclusion, a list of sources used and appendices.