Кафедра комерційної діяльності і логістики
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра комерційної діяльності і логістики by Subject "commercial potential"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Дослідження ринку та комерційного потенціалу підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-12-18) Петровець, Владислав Павлович; Petrovets, Vladyslav; Олексюк, Олексій ІвановичДана робота спрямована на поглиблення теоретичних відомості щодо визначення комерційного потенціалу підприємства та методологічних підходів дослідження ринку роздрібної торгівлі. Також, за допомогою регресійного аналізу, створено регресійну модель, яка дозволяє прогнозувати та аналізувати аспекти формування валового доходу сучасного підприємства в сфері роздрібної торгівлі. This work is aimed at deepening theoretical knowledge regarding the determination of the commercial potential of an enterprise and methodological approaches to market research in retail trade. Additionally, using regression analysis, a regression model has been developed to predict and analyze aspects of gross income formation for a modern enterprise in the retail sector.Item Дослідження ринку і комерційного потенціалу підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-12-18) Стародуб, Валерій Володимирович; Starodub, Valerii; Галиця, Ігор ОлександровичУ роботі досліджується комерційний потенціал ТОВ БК «МД ГРУП» на основі аналізу ринку будівельних послуг, фінансово-економічного стану та внутрішніх процесів підприємства. Запропоновано напрями вдосконалення комерційної діяльності для підвищення конкурентоспроможності, включаючи інноваційні підходи. Результати дослідження можуть бути використані для стратегічного планування та розвитку галузі. The study explores the commercial potential of LLC BK «MD GROUP» based on an analysis of the construction services market, financial and economic status, and internal processes of the enterprise. Directions for improving commercial activities to enhance competitiveness, including innovative approaches, are proposed. The results can be applied for strategic planning and industry development.