Випуск № 2 (11)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск № 2 (11) by Subject "corporate culture"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Концептуальні засади впровадження системи управління знаннями в бізнес-організаціях(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2021) Олійник, Олена Олександрівна; Oliinyk, OlenaУправління знаннями набуває особливої актуальності для сучасних організацій, адже те, як бізнес отримує, поширює та використовує знання є визначальною умовою в його здатності успішно розвиватись та конкурувати в умовах розбудови економіки знань. Метою дослідження є розробка концептуальних засад впровадження системи управління знаннями задля досягнення стійкої конкурентоспроможності організації. В процесі проведення дослідження було використано такі методи: аналіз, синтез, теоретичне узагальнення – в процесі дослідження теоретико-методологічних розробок вітчизняних та зарубіжних вчених щодо дефініції «система управління знаннями»; порівняльний аналіз – у дослідженні відмінностей наукових підходів до принципів управління знаннями; системний аналіз – при розробці концептуальних засад впровадження системи управління знаннями. Результатом дослідження стали розроблені концептуальні засади впровадження системи управління знаннями, в яких визначено мету, стратегічні та тактичні цілі, загальні та спеціальні принципи, функції, органи та інструменти управління, очікувані результати. Одним з найважливіших елементів концептуальних засад впровадження системи управління знаннями є вибір інструментів управління, який повинен здійснюватися за пріоритетними функціями управління знаннями на основі оцінювання поточного стану та наявних можливостей щодо подальшого розвитку організації. Особливістю розроблених концептуальних засад є інструменти управління знаннями, перелік яких містить традиційні та інноваційні методи роботи зі знаннями. Запропоновано до використання сучасне програмне забезпечення та онлайн платформи для управління знаннями, найпопулярнішими з яких є Bit.ai, Document360, Tettra, TallyFox Tallium, ProProfs, Zendesk, Helpjuice. Knowledge management is especially relevant for modern organizations because how a business receives, disseminates, and uses knowledge is a determining condition for its ability to successfully develop and compete in a knowledge-based economy. The purpose of the study is to develop conceptual foundations for the implementation of knowledge management system to achieve sustainable competitiveness of the organization. The following meth- ods were used in the research process: analysis, synthesis, theoretical generalization - in the process of research of theoretical and methodological developments of domestic and foreign scientists on the definition of "knowledge management system"; comparative analysis - in the study of differences in scientific approaches to the principles of knowledge management; systems analysis - in the devel- opment of conceptual foundations for the implementation of knowledge management system. The study resulted in the development of conceptual foundations for the implementation of knowledge management system, which defies the purpose, strategic and tactical goals, general and specific principles, functions, bodies and tools of management, expected results. One of the most important elements of the conceptual framework for implementing a knowledge management system is the choice of management tools, which should be based on the priority functions of knowledge manage- ment based on assessing the current state and available opportunities for further development of the organization. A feature of the developed conceptual framework is the knowledge management tools, the list of which contains traditional and innovative methods of working with knowledge. Modern software and online platforms for knowledge management are offered, the most popular of which are Bit.ai, Document360, Tettra, TallyFox Tallium, ProProfs, Zendesk, Helpjuice.