Освітня програма «Економічна та соціальна психологія»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Економічна та соціальна психологія» by Subject "achievement motivation"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Зв’язок мотивації уникнення невдач та навчальної успішності студентів в умовах воєнного часу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-19) Гавриш, Аліна Анатоліївна; Havrysh, Alina; Корват, Лариса ВолодимирівнаВ сучасних умовах воєнного стану в Україні перед системою освіти постали нові завдання і виклики – не тільки забезпечувати особистісний та знаннєвий розвиток і професійну підготовку студентської молоді, але й підтримувати соціальну й особистісну активність, життєстійкість і стресостійкість, створювати підґрунтя інтересу до життя та саморозвитку. Дослідження мотивації уникнення є актуальним і важливим через поширеність цього соціально-психологічного феномену. В сучасних умовах соціально-економічної невпевненості значна частина молоді використовує різні способи психологічних захистів, зокрема, уникнення, в т.ч. й уникнення невдач. Мотивація уникнення невдач є виробленим механізмом уникнення різних помилок, провалів, труднощів. Пізніше це стає не тільки особистісною проблемою, а й створює вагомі труднощі у соціальній взаємодії, в професійній самореалізації, у життєвому та професійному цілепокладанні. Взаємозв’язок мотивації уникнення невдач та навчально-професійної успішності є важливим для нашого дослідження. In the current conditions of martial law in Ukraine, the education system faces new tasks and challenges - not only to ensure the personal and cognitive development and professional training of student youth, but also to support social and personal activity, vitality and stress resistance, to create the basis for interest in life and self-development. The study of avoidance motivation is relevant and important because of the prevalence of this social-psychological phenomenon. In modern conditions of socio-economic insecurity, a large part of young people uses various methods of psychological protection, in particular, avoidance, including and avoiding failures. The motivation to avoid failure is a developed mechanism for avoiding various mistakes, failures, and difficulties. Later, it becomes not only a personal problem, but also creates serious difficulties in social interaction, in professional self-realization, in life and professional goal setting. The relationship between motivation to avoid failure and academic and professional success is important for our research.Item Соціально-психологічні настанови в мотиваційно- потребовій сфері особистості(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-07-21) Лапицький, Євген Євгенович; Lapytskyi, Yevhen; Ставицька, Світлана ОлексіївнаВизначено вплив віку на соціально-психологічні настанови та мотиваційні установки особистості. Проаналізовано мотивацію досягнення успіху та уникнення невдач серед різних поколінь за допомогою методик Т. Елерса, К. Замфіра та О. Потьомкіної. Оцінено рівень мотивації професійної діяльності. Результати показали, що молодші орієнтовані на результат, а старші на співпрацю та альтруїзм. The influence of age on socio-psychological attitudes and motivational settings of individuals has been determined. The motivation for success and avoidance of failure among different generations was analyzed using the methods of T. Ehlers, K. Zamfir, and O. Potemkina. The level of motivation for professional activity was assessed. The results showed that younger respondents focus on achieving results, while older ones are inclined towards cooperation and altruism.