Освітня програма «Економічна та соціальна психологія»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Економічна та соціальна психологія» by Subject "anxiety"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Взаємозв'язок тривожності та комунікативних здібностей підлітків(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-19) Мельникова, Анна Анатоліївна; Melnykova, Anna; Ковалькова, Тетяна ОлександрівнаРобота присвячена дослідженню взаємозв’язку тривожності та комунікативних здібностей підлітків. В роботі розглядаються поняття та сутність тривожності, комунікативні здібності підлітків та особливості взаємозв’язку цих понять. Було проведено дослідження з використанням таких методик: «Шкала тривоги Спілбергера» (State-Trait Anxiety Inventory - STAI), «Методика виявлення комунікативних та організаторських схильностей» (В.В. Синявського і Б.О. Федоришина) (КОС-2), методика «Q-сортування» (В. Стефансона). Проведено аналіз результатів дослідження та зроблені висновки про наявність взаємозв’язку між рівнем тривожності учнів та рівнем розвиненості комунікабельності. Сформовані практичні рекомендації щодо корекції комунікативних навичок у підлітків з високим рівнем тривожності. The work is dedicated to studying the relationship between anxiety and communicative abilities in adolescents. The study examines the concepts and essence of anxiety, the communicative abilities of adolescents, and the peculiarities of the interrelationship between these concepts. The research employed the following methodologies: the «Spielberger State-Trait Anxiety Inventory (STAI)», the «Methodology for Identifying Communicative and Organizational Inclinations» (by V.V. Sinyavsky and B.A. Fedorishin) (COS-2), and the «Q-Sort Method» (by W. Stephenson). The analysis of the research results was conducted, and conclusions were drawn about the presence of a relationship between the students' level of anxiety and the level of communicative development. Practical recommendations were formulated for correcting communicative skills in adolescents with high levels of anxiety.Item Зв’язок оптимізму та соціальної тривожності особистості(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-15) Кравчук, Владислав Вікторович; Kravchuk, Vladyslav; Музичко, Людмила ВолодимирівнаАктуальність дослідження. Сучасний етап розвитку України супроводжується становленням громадянського суспільства, реалізацією прагнення інтегруватися в європейське співтовариство. Однак складні економічні, політичні й соціальні процеси, які виявилися останнім часом, загострюють суперечності в особистісній сфері людини, підсилюють песимізм, апатію, почуття безнадійності. Для подолання цих негативних станів необхідні особливі особистісні якості, які дозволили б зберегти й зміцнити позитивне самоставлення, надію, впевненість у собі, здатність до особистісного зростання й оптимізм. Величезну кількість різноманітних ситуацій, з якими доводиться регулярно стикатися в сучасному світі, можна поділити на ті, що ми здатні контролювати, і ті, що нам непідвладні. Ставлення до того, що відбувається, його оцінка, прогноз подальших подій залежить від індивідуальних психологічних установок особистості. Relevance of research. The modern stage of Ukraine's development is accompanied by the formation of a civil society, the realization of the desire to integrate into the European community. However, complex economic, political, and social processes that have emerged recently exacerbate contradictions in the personal sphere of a person, strengthen pessimism, apathy, and feelings of hopelessness. To overcome these negative states, special personal qualities are needed, which would allow to preserve and strengthen a positive self-attitude, hope, self-confidence, ability for personal growth and optimism. A huge number of different situations that we have to face regularly in the modern world can be divided into those that we can control and those that are beyond our control. The attitude towards what is happening, its assessment, the forecast of further events depends on the individual psychological attitudes of the individual.Item Соціальні чинники психічних станів особистості в умовах війни(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-20) Чепель, Вікторія Станіславівна; Chepel, Victoriia; Ставицька, Світлана ОлексіївнаУ дипломній роботі досліджено вплив соціальних чинників на психічні стани особистості в умовах війни. Перший розділ присвячено теоретико-методологічним засадам дослідження соціальних чинників, та психічних станів таких як: депресія, тривога, фрустрація. Другий розділ присвячено емпіричному дослідженні впливу соціальних чинників на психічні стани особистості. Проведено кількісний та якісний аналіз. Дослідження проводилося на студентах денної та заочної форм навчання. Вибірка склала 60 осіб. Результати мого дослідження показали, що зв’язки між психічними станами є, а ось дисперсійний аналіз показав, що немає прямого впливу соціальних чинників на психічні стани. The thesis examines the influence of social factors on the mental states of an individual in the conditions of war. The first chapter is devoted to the theoretical and methodological principles of the study of social factors and mental states such as: depression, anxiety, frustration. The second chapter is devoted to the empirical study of the influence of social factors on the mental states of the individual. Quantitative and qualitative analysis was carried out. The study was conducted on full-time and part-time students. The sample consisted of 60 people. The results of my research showed that there are connections between mental states, but the analysis of variance showed that there is no direct influence of social factors on mental states.