Факультет обліку та податкового менеджменту
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Факультет обліку та податкового менеджменту by Subject "accounting for income from product sales"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Облік процесу реалізації готової продукції ПРАТ "НІЖИНСЬКИЙ ЖИРКОМБІНАТ"(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-04) Єлькін, Вадим Олександрович; Yelkin, Vadym; Коршикова, Рената СергіївнаОб’єктом дослідження є система обліку процесу реалізації готової продукції. Предметом дослідження виступають методологічні, організаційні та практичні аспекти бухгалтерського обліку реалізації готової продукції. Мета дослідження - дослідити особливості організації та методики обліку процесу реалізації готової продукції на ПРАТ "Ніжинський жиркомбінат" та розробити рекомендації щодо їх удосконалення з метою підвищення ефективності управління підприємством. Відповідно до поставленої мети визначено такі завдання: -з’ясувати економічну сутність та значення реалізації готової продукції в діяльності підприємства; -охарактеризувати організаційні особливості обліку реалізації продукції на підприємстві, зокрема види договорів із покупцями; -дослідити облікову політику підприємства щодо процесу реалізації готової продукції; -розкрити порядок документального оформлення та бухгалтерського відображення реалізації готової продукції; -охарактеризувати податкові аспекти операцій з реалізації; -виявити проблемні моменти в обліку реалізації та запропонувати шляхи їх вирішення. The object of the research is the accounting system of the finished goods sales process. The subject of the research includes the methodological, organizational, and practical aspects of accounting for the sale of finished products. The aim of the research is to examine the features of the organization and methodology of accounting for the process of selling finished goods at PJSC "Nizhyn Fat Plant" and to develop recommendations for their improvement in order to enhance the efficiency of enterprise management. In accordance with the stated aim, the following tasks were defined: to clarify the economic essence and significance of finished goods sales in the enterprise’s operations; to characterize the organizational features of sales accounting at the enterprise, particularly the types of contracts with buyers; to study the company’s accounting policy regarding the process of selling finished goods; to disclose the procedure for documenting and accounting for the sale of finished products; to describe the tax aspects of sales operations; to identify problematic areas in sales accounting and propose ways to address them.