Спеціальні випуски
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Спеціальні випуски by Subject "330.341.1:339.92"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетинговий компонент формування глобальних інноваційних корпоративних стратегій(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-10-12) Лук’яненко, Ольга Дмитрівна; Рудницька, О. В.У статті досліджуються сучасні підходи до формування і реалізації інноваційних корпоративних стратегій. Дано порівняльну характеристику стратегій прориву, стратегій створення цінності спільно зі споживачем, стратегії «голубого океану». Показано напрямки розвитку корпоративних інноваційних стратегій з урахуванням турбулентних характеристик зовнішнього середовища та очікування глобальних інноваційних трансформацій.