2008 рік
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2008 рік by Subject "339.13"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Особливості поведінки споживачів у нових ринкових економіках(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2008-08-28) Лилик, Ірина Вікторівна; Lylyk, IrynaНезважаючи на інтуїтивне чи свідоме розуміння необхідності орієнтуватися на потреби клієнтів, філософію маркетингу зовсім не однаково застосовували на практиці підприємства нових ринкових країн, до яких вже традиційно відносять держави Балтії (Латвія, Литва, Естонія), Польщу, Чехію, Угорщину, Румунію, Болгарію, Україну, Росію, республіки колишньої Югославії (Словенія, Хорватія, Сербія, Чорногорія та ін.) тощо. У даній статті, спираючись на обробку вторинної інформації або результатів порівняльних досліджень, проведених дослідницькими компаніями та фаховими об’єднаннями, узагальнено фактори, що впливають на особливості поведінки споживачів в означених країнах та особливості впровадження маркетингових технологій.