л2025 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing л2025 рік by Subject "automatic engineering"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Проєктування інформаціної системи інтернет-магазину комп'ютерних ігор(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-19) Бокей, Гліб Вячеславович; Bokei, Hlib; Помазун, Оксана МиколаївнаКваліфікаційна бакалаврська робота присвячена автоматизації інформаційної системи інтернет-магазину комп’ютерних ігор, яку планується вирішувати та покращувати за допомогою сучасних інформаційних технологій. Кваліфікаційна бакалаврська робота містить три розділи, які між собою логічно пов’язані. У першому розділі представлено опис предметної області та об'єкта дослідження, проведено аналіз вирішуваних задач, а також міститься список наявних програмних інструментів у цій предметній галузі. Другий розділ є проектним і має на меті обґрунтування методу проєктування системи, створенню її архітектури, виконанню постановки задачі та розробці алгоритму для її розв’язання. Третій розділ – будівельний. Представлено інформаційне, технічне програмне та організаційне забезпечення для системи інтернет-магазину комп’ютерних ігор. Окреслені аспекти організації інформаційного забезпечення: створена схема інформаційного забезпечення, представлені та описані в додатках формати вхідних та вихідних документів. Обґрунтований набір технічних пристроїв і програмного забезпечення. Зазначені структури інформаційних масивів, що застосовуються при розв'язанні задачі. За підсумками роботи були сформульовані висновки стосовно створення інформаційної системи для інтернет-магазину комп’ютерних ігор. The bachelor's thesis is devoted to the automation of the information system of an online computer game store, which is planned to be solved and improved with the help of modern information technologies. The bachelor's thesis consists of three chapters, which are logically interconnected. The first chapter describes the subject area and the object of study, analyzes the tasks to be solved, and contains a list of available software tools in this subject area. The second section is a design section and aims to substantiate the method of system design, create its architecture, perform the task and develop an algorithm for solving it. The third section is construction. It presents the information, technical software, and organizational software for the system of an online computer game store. Aspects of the organization of information support are outlined: an information support scheme is created, formats of input and output documents are presented and described in the appendices. The set of technical devices and software is substantiated. The structures of the information arrays used in solving the problem are specified. Based on the results of the work, conclusions have been formulated regarding the creation of an information system for an online computer game store.