Випуск № 34
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск № 34 by Subject "658.8:338.46"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Оцінка ринку програмного забезпечення для управління взаємовідносинами з клієнтами на основі функціонального підходу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Прощенко, Андрій К.; Proshchenko, AndriiОскільки ефективне управління взаємовідносинами з клієнтами стає все більш важливим для бізнесу, виникає проблема вибору правильного програмного забезпечення. З різноманіттям програмних рішень стає важко визначити найкращий варіант, який би відповідав конкретним потребам підприємства. Швидкий розвиток цього сектору в поєднанні з різноманітністю програмних продуктів ускладнює пошук правильного рішення, яке відповідає потребам бізнесу та дозволяє ефективно керувати відносинами з клієнтами. Недостатнє розуміння ринку програмного забезпечення для управління взаємовідносинами з клієнтами призвело до нездатності використати його потенціал. Відсутність консенсусу щодо оптимальних стратегій використання CRM-систем та обмеженість досліджень у цій сфері вимагають активного пошуку рішень для оптимізації управління взаємовідносинами з клієнтами. Метою статті є дослідження та аналіз ринку програмного забезпечення для управління взаємовідносинами з клієнтами на основі функціонального підходу для визначення перспективного напряму розвитку даного сектору. У статті висвітлено можливості CRM-систем та основні завдання, які вони вирішують. Проведено аналіз динаміки доходів на світовому ринку програмного забезпечення для управління взаємовідносинами з клієнтами. Визначено прогнозні значення виручки на світовому ринку ПЗ для управління взаємовідносинами з клієнтами на 2024–2026 роки. Визначено ключових гравців світового ринку програмного забезпечення для управління взаємовідносинами з клієнтами. Проведено порівняльний аналіз типів CRM систем. Визначено етапи впровадження CRM-систем на підприємстві. Проведено порівняльний аналіз стратегій впровадження CRM систем. Впровадження CRM-систем і програмного забезпечення для управління взаємовідносинами з клієнтами – це стратегічно важливий процес, спрямований на підвищення ефективності бізнесу та задоволення потреб клієнтів, що передбачає грамотне планування та стратегічний підхід до вибору та впровадження системи. Розглядаючи відмінності між різними типами CRM-систем, можна виділити їх переваги та особливості, але при виборі відповідного варіанту слід враховувати конкретні потреби та особливості компанії. With the ever-increasing importance of effective customer relationship management for businesses, the problem of choosing the right software arises. With the variety of software solutions, it becomes difficult to determine the best option that would meet the specific needs of the enterprise. The rapid development of this sector, coupled with the variety of software products, makes it difficult to find the right solution that meets business needs and allows for effective customer relationship management. A lack of understanding of the customer relationship management software market has led to a failure to utilize its potential. Lack of consensus on the optimal strategies for using CRM systems and limited research in this area require an active search for solutions to optimize customer relationship management. The purpose of the article is to study and analyze the market for customer relationship management software based on a functional approach to identify a promising direction for the development of this sector. The article highlights the capabilities of CRM systems and the basic tasks they solve. An analysis of revenue dynamics in the global market for customer relationship management software is carried out. The forecasted values of revenue in the global customer relationship management software market for 2024–2026 are determined. The key players in the global customer relationship management software market are identified. A comparative analysis of the types of CRM systems is carried out. The stages of implementation of CRM systems at the enterprise are defined. A comparative analysis of strategies for implementing CRM systems is carried out. The implementation of CRM systems and customer relationship management software is a strategically important process aimed at improving business efficiency and meeting customer needs, which involves sound planning and a strategic approach to selecting and implementing a system. Considering the differences between different types of CRM systems, we can identify their advantages and features, but choosing the right option should take into account the specific needs and characteristics of the company.