Кафедра соціоекономіки та управління персоналом
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра соціоекономіки та управління персоналом by Subject "attractiveness of the employer"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Управління брендом роботодавця(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-22) Варшава, Дарина Вікторівна; Varshava, Daryna; Рудакова, Світлана ГригорівнаВажливість людських ресурсів стає ще більш очевидною, якщо врахувати сучасне бізнес-середовище, яке швидко змінюється, і зростаючий попит на кваліфіковану робочу силу з цінними компетенціями та досвідом. Саме тому управління брендом роботодавця стає довгостроковою стратегією, що дозволяє залучати талановитих співробітників, утримувати їх у компанії та формувати спільні цілі, досягнення яких можливе лише за взаємної домовленості співробітників та керівництва. Процес управління HR-брендом дозволяє вирішити одразу кілька завдань за допомогою комплексного підходу: управління людськими ресурсами в компанії та формування привабливого іміджу роботодавця для залучення талантів тощо. The importance of human resources becomes even more evident given today's rapidly changing business environment and the growing demand for a skilled workforce with valuable competencies and experience. That is why the management of the employer's brand is becoming a long-term strategy that allows you to attract talented employees, keep them in the company and form common goals, which can be achieved only by mutual agreement of employees and management. The process of HR-brand management allows to solve several tasks with the help of an integrated approach: human resource management in the company and the formation of an attractive image of the employer to attract talent and more.