Факультет управління персоналу, соціології та психології
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Факультет управління персоналу, соціології та психології by Subject "advertising message"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Чутливість молоді до пропагандистських впливів(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-23) Волосюк, Карина Сергіївна; Volosiuk, Karyna; Савченко, Олена В’ячеславівнаПропаганда – це вид комунікації, спрямований на висвітлення конкретної інформації з метою формування необхідних поглядів, зміни думок, ідей та впливу на поведінку в суспільстві. Метою дослідження є аналіз особливостей прояву чутливості молоді до пропагандистських повідомлень. У дослідженні було встановлено, що: чим вище чутливість до стресових факторів, тим більш пропагандистським сприймає людина той матеріал, який дійсно має об’єктивні ознаки пропаганди, тим більше відчуває різницю між пропагандистським та нейтральним повідомленнями, більше відчуває скерованість власних думок та поведінки з боку авторів повідомлення; найбільшу чутливість до пропагандистських повідомлень мають особи з середнім та високим рівнем низького сенсорного порогу, також особи з середнім рівнем низького сенсорного порогу краще здатні відчувати різницю між пропагандистськими та рекламними повідомленнями; особи, які мають середні та високі значення за загальним показником чутливості особистості більш здатні оцінювати пропагандистським той матеріал, який дійсно має ознаки пропаганди, також особи з високим рівнем чутливості відчувають різницю між пропагандистським та інформаційним повідомленнями, а особи з середнім рівнем загального показника чутливості особистості відчувають розбіжність між пропагандистським та рекламним повідомленнями. Propaganda is a type of communication aimed at highlighting specific information with the aim of forming the necessary views, changing opinions, ideas and influencing behavior in society. The purpose of the study is to analyze the characteristics of the manifestation of youth sensitivity to propaganda messages. The study found that: the higher the sensitivity to stress factors, the more propagandistic a person perceives the material that really has objective signs of propaganda, the more he feels the difference between propagandistic and neutral messages, the more he feels the direction of his own thoughts and behavior from the authors of the message; individuals with an average and high level of low sensory threshold have the greatest sensitivity to propaganda messages, also individuals with an average level of low sensory threshold are better able to perceive the difference between propaganda and advertising messages; individuals who have medium and high values on the general indicator of personality sensitivity are more able to evaluate as propaganda material that really has signs of propaganda, also individuals with a high level of sensitivity feel the difference between propaganda and informational messages, and individuals with an average level of the overall indicator of personality sensitivity feel the difference between propaganda and advertising messages.