Спеціальні випуски
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Спеціальні випуски by Subject "339.133+339.187.2"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Моделювання процесу ухвалення споживачем рішення про покупку на ринку інновацій(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-04-04) Прокопенко, О. В.; Prokopenko, O.; Прокопенко, О. В.; Троян, М. Ю.; Troyan, M.; Троян, М. Ю.Авторами проаналізовано етапи процесу ухвалення споживачем рішень про покупку на ринку інновацій: усвідомлення потреби, пошук інформації, оцінка альтернатив, рішення про покупку, реакція на покупку. Інтегральним підсумком роботи є побудова удосконаленої моделі процесу ухвалення споживачем рішення про покупку на ринку інновацій.