Спеціальні випуски
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Спеціальні випуски by Subject "339.138"
Now showing 1 - 9 of 9
Results Per Page
Sort Options
Item Адаптація в Україні світового досвіду діяльності маркетингових дослідницьких агенцій(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-12-21) Лилик, Ірина Вікторівна; Liluk, Iryna; Лылык, Ирина ВикторовнаВ цій статті зроблено спробу проаналізувати основні проблеми при запозиченні прогресивного досвіду західних компаній для українських операторів, а також, зокрема увагу зосереджено на питаннях формування бізнес-середовища для проведення досліджень.Item Дослідження виробництва та реалізації товарів легкої промисловості Чернігівщини(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-01-31) Рябова, Г. А.; Riabova, G.; Рябова, Г. А.Проаналізовані проблеми формування та функціонування регіонального ринку товарів легкої промисловості.Item Дослідження прихильності споживачів до торговельних марок на вітчизняному ринку шоколадних виробів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-01-10) Решетникова, Ганна Сергіївна; Reshetnikova, Hanna; Решетникова, Анна СергеевнаПроаналізована поведінка споживачів на вітчизняному ринку пондитерських виробів, визначені основні фактори, які визначають їх прихильність до певних торгових марок.Item Експансія торговців побутовою електротехнікою на ринку України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-01-30) Пилипчук, Володимир Петрович; Pylypchuk, Volodymyr; Пилипчук, Владимир Петрович; Непша, Павло Вікторович; Nepsha, Pavlo; Непша, Павел ВикторовичПроаналізовано роздрібний ринок побутової електротехніки України та простежено тенденції його розвитку.Item Маркетингові виміри людського ресурсу України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-11-27) Столярчук, Ярослава Михайлівна; Stolyarchuk, Yaroslava; Столярчук, Ярослава МихайловнаРозглянуті проблеми використання людського ресурсу в умовах глобалізації, розвитку конкуренції.Item Маркетингові дослідження ринку електроінструментів в Україні(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-12-28) Філонов, Володимир Іванович; Filonov, Volodymyr; Филонов, Владимир ИвановичРозглядаються проблеми дослідження формування галузевого вітчизняного ринку електроінструментів, його кон’юнктурию.Item Маркетингові дослідження українського ринку текстильних виробів: сучасний стан, проблеми, перспективи(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-01-31) Лабурцева, О. І.Досліджено особливості визначення категорії «позиціонування». Узагальнено її зв’язок з іншими маркетинговими поняттями. Розкрито зміст факторів, що впливають на процес позиціонування, а також сутність основних категорій, що входять до їх складу.Item Особливості застосування системного підходу в маркетингових дослідженнях(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-12-12) Федорченко, Андрій Васильович; Fedorchenko, Andriy; Федорченко, Андрей ВасильевичРозглядаються проблеми досліджень споживачів, та характеру споживання, використання при цьому системного підходу.Item Порівняльний аналіз ринків інновацій різних країн світу та особливості організації маркетингової діяльності(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-12-14) Олексюк, Олексій Іванович; Oleksyuk, Oleksiy; Олексюк, Алексей ИвановичРозглянуті проблеми ефективності інноваційного розвитку в Україні у співставленні із зарубіжними досвідами.