Спеціальні випуски
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Спеціальні випуски by Subject "658.8.167.1"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
Item Дослідження маркетингових інструментів формування контингенту лояльних клієнтів у сфері послуг(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-12-04) Гончарова, І. І.; Honcharova, I.; Гончарова, И. И.Висвітлюються проблеми впровадження сучасних методів і прийомів, які забезпечують адекватне задоволення потреб людини, соціальних груп з урахуванням ефективного використання наявних ресурсів.Item Дослідження сприйняття реклами лікарських засобів лікарями(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-11-30) Гребньов, Микола Георгійович; Hrebnyov, Mykola; Гребнев, Николай Георгиевич; Вінникова, І. І.; Vinnikova, I.; Винникова, И. И.В статті надано матеріали дослідження щодо визначення ставлення лікарів до реклами фармацевтичних підприємств, а також визначення найбільш ефективних чинників реклами, які впливають на призначення лікарських засобів.Item Дослідження стану розвитку Інтернет-банкінгу в банківському секторі України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-12-07) Дима, Олександр Олексійович; Dyma, Oleksandr; Дыма, Александр АлексеевичДосліджуються проблеми розвитку Інтернет-банків у банківському секторі України.Item Маркетингове позиціонування: різновиди та взаємозв’язок категорій(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-12-06) Куденко, Наталія Володимирівна; Kudenko, Natalya; Куденко, Наталья Владимировна; Комличенко, К. І.; Komlychenko, K.; Комличенко, К. И.Розглянуті методологічні аспекти маркетингового позиціонування серед споживачів конкурентних позицій підприємства та його продукції.Item Маркетинговий аналіз інноваційної діяльності підприємства(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-01-18) Кубишина, Н. С.; Kubyshyna, N.; Кубышина, Н. С.Висвітлюються проблеми маркетингових досліджень в інноваційній діяльності підприємств.