2022 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 2022 рік by Subject "brand"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетингові технології створення глобальних брендів(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-13) Канюка, Неоніла Миколаївна; Kaniuka, Neonila; Машина, Юлія ПавлівнаУзагальнення теоретико-методичних засад та обґрунтування практичних напрямів використання маркетингових технології створення глобальних брендів. Досягнення поставленої мети зумовило визначення наступних задач: визначити поняття та сутності бренду; розглянути методичні засади створення бренду; дослідити фактори вплив на створення глобального бренду; надати характеристику напрямів діяльності та аналіз маркетингового середовища ПрАТ «Моршинський завод мінеральних вод «Оскар»; оцінити ефективність бренду ПрАТ «Моршинський завод мінеральних вод «Оскар»; розробити рекомендації щодо просування бренду ПрАТ «Моршинський завод мінеральних вод «Оскар» на міжнародних ринках. Generalization of theoretical and methodological principles and substantiation of practical directions of using marketing technologies to create global brands. Achieving this goal led to the definition of the following tasks: define the concept and essence of the brand; consider the methodological principles of brand creation; investigate the factors influencing the creation of a global brand; provide a description of the activities and analysis of the marketing environment of PJSC "Morshyn Mineral Water Plant" Oscar; evaluate the effectiveness of the brand of PJSC "Morshyn Mineral Water Plant" Oscar; develop recommendations for the promotion of the brand of PJSC "Morshyn Mineral Water Plant" Oscar "in international markets.