2024 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 2024 рік by Subject "digitalization"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Глобальні детермінанти розвитку електронної комерції(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-11) Трикіша, Олена Сергіївна; Trykisha, Olena; Прилипко, Сергій Іванович.Світова економіка в сучасних умовах переходить до нового етапу розвитку, переорієнтовуючись на інформаційно-комунікаційну сферу господарювання. Такі зміни викликані прогресом науки і техніки, швидким зростанням інформаційних технологій, глобалізацією та інтернаціоналізацією торгівлі, а також впровадженням креативних методів ведення бізнесу. У цьому контексті формується абсолютно нова галузь торгівлі, відома як «електронна комерція». Важливо відзначити стрімкі зміни в цій галузі, що вимагають ретельного дослідження та узагальнення сучасного стану, вивчення особливостей впливу різноманітних факторів на тенденції та стратегії розвитку електронної комерції в сучасних умовах. Отже, вивчення поточного стану електронної ринкової комерції в Україні, а також тенденцій і перешкод, які заважають її розвитку, допоможуть зрозуміти унікальні особливості функціонування суб’єктів господарювання в рамках онлайн-середовища країни. Вирішальне значення матиме вивчення елементів електронної торгівлі та тенденцій її розвитку у світовому та регіональному масштабі, особливо з огляду на численні проблеми, з якими стикається український ринок та його потенціалом вступу до ЄС. The world economy in modern conditions is moving to a new stage of development, reorienting itself to the information and communication sphere of management. Such changes are caused by the progress of science and technology, the rapid growth of information technologies, globalization and internationalization of trade, as well as the introduction of creative business methods. In this context, a completely new branch of trade known as "e-commerce" is taking shape. It is important to note the rapid changes in this field, which require careful research and generalization of the current state, studying the peculiarities of the influence of various factors on trends and strategies for the development of e-commerce in modern conditions. Therefore, the study of the current state of electronic market commerce in Ukraine, as well as the trends and obstacles that hinder its development, will help to understand the unique features of the functioning of business entities within the online environment of the country. The study of the elements of electronic commerce and the trends of its development on a global and regional scale will be of crucial importance, especially in view of the numerous problems faced by the Ukrainian market and its potential for joining the EU.Item Діджитал-технології в маркетинговій стратегії компанії L’Orѐal(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-12) Гандабура, Анна Валеріївна,; Handabura, Anna; Машина, Юлія Павлівна,Дипломна робота має високий рівень якості та складається з 2 частин. У першій частині викладаються теоретичні основи діджиталізації і охоплює визначення, переваги та недоліки і типи методів . Основною перевагою даної частини є аналіз різних типів діджитал-технологій за допомогою реальних компаній. Також було відслідковано сучасні тенденції цифровізації на ринку косметичної продукції. Аналіз в другій частині впроваджується в публічну фінансову звітність, доступну на домашній сторінці обраної компанії. Було детально проаналізовано кожний підрозділ бренду, його річні показники та описано всі позитивні досягнення компанії в сфері екологічності та інновацій За допомогою показників ефективності рекламної діяльності, було практично доведено високу результативність L’oreal. SWOT-аналіз показав усі сильні та слабкі сторони, можливості та загрози. Наприкінці авторнадав свою думку щодо пропозицій вдосконалення стратегії та підсумовує досягнення дипломної роботиу висновках. The diploma thesishas a high level of quality and consists of 2 parts. The first part explains the theoretical foundations of digitization and covers definitions, advantages and disadvantages and types of methods. The main advantage of this part is the analysis of different types of digital technologies with the help of real companies. Modern digitalization trends in the market of cosmetic products were also monitored. Analysis in the second part is implemented in public financial reporting, available on the home page of the selected company. Each division of the brand was analyzed in detail, its annual indicators and all the positive achievements of the company in the field of environmental protection and innovation were described. With the help of indicators of the effectiveness of advertising activity, the high performance of L'oreal was practically proven. SWOT analysis showed all strengths and weaknesses, opportunities and threats. At the end, the author gave his opinion on suggestions for improving the strategy and summarized the achievements of the thesis in the conclusions.Item Механізми розвитку міжнародного маркетингу у сфері послуг(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-13) Шевченко, Анастасія Анатоліївна; Shevchenko, Anastasiia; Мозговий, Олег МиколайовичДосліджено розвиток сфери послуг, розкрито особливості міжнародного маркетингу в цій сфері та адаптовано міжнародну маркетингову стратегію. Проаналізовано тенденції міжнародного маркетингу на ринку IT-послуг, визначено особливості застосування маркетингових інструментів. Запропоновано напрямки удосконалення маркетингової стратегії для підприємств сфери IT-послуг за допомогою диджитал-технологій. The development of the service sector is studied, the peculiarities of international marketing of this sector are disclosed, and the international marketing strategy is adapted. Trends in international marketing in the IT services sector are analyzed, and peculiarities of application of marketing instruments are determined. Directions for improving the marketing strategy for IT services enterprises with the help of digital technologies are proposed.