Освітня програма «Економіка підприємства»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Економіка підприємства» by Subject "activity"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Обґрунтування бізнес-пропозиції щодо підвищення ефективності рекламної діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-09) Риковцев, Артем Олексійович; Rykovtsev, Artem; Кукоба, Володимир ПавловичДослідження теоретичних та практичних аспектів рекламної діяльності підприємства, розробка рекомендацій щодо впровадження рекламних інструментів в діяльність підприємства ТОВ «АЛАДІН» на основі визначення потреб і можливостей, а також оцінка вигод і ризиків від впровадження рекламних інструментів в діяльність підприємства ТОВ «АЛАДІН». Research of theoretical and practical aspects of advertising activity of the enterprise, development of recommendations regarding the implementation of advertising tools in the activities of LLC «ALADIN» based on the definition of needs and opportunities, as well as the assessment of benefits and risks from the implementation of advertising tools in the activities «ALADIN» LLC enterprise.Item Формування інноваційного потенціалу підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-07) Глинянський, Сергій Сергійович; Hlynianskyi, Serhii; Теплюк, Марія АнатоліївнаМетою написання даної наукової роботи є висвітлення теми інноваційного потенціалу підприємства, як одного з найважливіших факторів конкурентоспроможності підприємства в умовах глобалізації. У роботі розкрито сутність поняття інноваційного потенціалу підприємства, його складові та елементи механізму оцінювання інноваційного потенціалу. The purpose of writing this scientific work is to highlight the topic of innovative potential of the enterprise, as one of the most important factors of the competitiveness of the enterprise in the conditions of globalization. The work reveals the essence of the concept of the innovative potential of the enterprise, its components and elements of the mechanism for evaluating the innovative potential.