Освітня програма "Бізнес-адміністрування"
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма "Бізнес-адміністрування" by Subject "consumer behavior"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Marketing Management in International Corporations(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-11) Mostipan, Viktoriia; Мостіпан, Вікторія Сергіївна; Yevdochenko, Olena; Євдоченко, Олена ОлександрівнаHigh demands for competitiveness are currently one of the primary trends in the growth of the global economy of businesses operating on the global market. Because of this, maintaining and enhancing their competitive advantages is the main objective. Transnational firms work to create a worldwide strategy that will enable them to maximize their advantages in the environment of rapid globalization. Marketing management is a very effective approach to managing marketing parts of a business that directly influence extending to global markets. This work provides a number of suggestions for improving marketing management of global enterprises based on global marketing activities of L’Oreal Groups. Високі вимоги до конкурентоспроможності на сьогоднішній день є однією з основних тенденцій розвитку глобальної економіки підприємств, що працюють на глобальному ринку. Тому головною метою є збереження та підвищення конкурентних переваг. Транснаціональні компанії працюють над створенням глобальної стратегії, яка дозволить їм максимізувати свої переваги в середовищі швидкої глобалізації. Управління маркетингом — це дуже ефективний підхід до управління маркетинговими частинами бізнесу, які безпосередньо впливають на вихід на глобальні ринки. Ця робота містить низку пропозицій щодо покращення управління маркетингом глобальних підприємств на основі глобальної маркетингової діяльності L’Oreal Groups.