Освітня програма «Банківський бізнес»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Банківський бізнес» by Subject "artificial intelligence"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Розвиток банківського бізнесу в умовах діджиталізації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06) Ліневич, Марія Мар’янівна; Linevych, Mariia; Циганова, Надія ВікторівнаОстанні тренди розвитку банківського сектору у світі ілюструють поступовий перехід від продуктоорієнтованого підходу організації банківської діяльності до клієнтоорієнтованого. При цьому акцент робився на максимальному задоволенні потреб клієнта та розширення спектра наданих йому послуг. Швидкий роз- виток ІТ-технологій, розроблення та широке використання мобільних програм не оминули й банківський сектор, у короткий термін висунувши на перший план необхідність діджиталізації банківських операцій. Все більше банків надають увагу не стільки нарощуванню активів і пасивів, скільки якості обслуговування своїх клієнтів через спрощення процедур надання своїх банківських послуг, наданню особливих кредитних ліній і депозитів на вигідних умовах. У час цифрових технологій все більше банків у різних країнах світу віддають перевагу переходу надання онлайн-послуг клієнтам, таким чином відбувається поступова діджиталізація банківського сектору. The latest trends in the development of the banking sector in the world illustrate a gradual transition from a product-oriented approach to banking organization activity to client-oriented. At the same time, the emphasis was on the maximum satisfying the client's needs and expanding the range of services provided to him. Quick dis-the development of IT technologies, the development and widespread use of mobile applications are not zeros and the banking sector, in a short period of time bringing necessity to the fore digitization of banking operations. More and more banks pay attention not so much to assets and liabilities, how much the quality of service to its customers through simplification procedures for providing banking services, providing special credit lines and deposits on favorable terms. In the age of digital technologies, more and more banks in different countries others in the world prefer to switch to providing online services to customers, thus gradual digitization of the banking sector is taking place.