2023 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 2023 рік by Subject "communication"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Організаційні та особистісні детермінанти ефективності роботи персоналу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-08-30) Парфенюк, Наталія Василівна; Parfeniuk, Nataliia; Савченко, Олена В’ячеславівнаДо організаційних детермінант ефективності роботи персоналу можна віднести такі: лідерство, комунікація, організаційна культура, система винагород і заохочень, професійний розвиток, робоче середовище, ефективна організація робочих процесів, управління талантами та моніторинг і оцінка. Особистісні детермінанти ефективності роботи персоналу - це внутрішні характеристики співробітників, що впливають на їхню продуктивність та взаємодію в робочому оточенні. Мотивація визначає ступінь наполегливості та бажання досягати результатів. Комунікаційні навички сприяють злагодженій співпраці та передачі інформації. Відповідальність впливає на виконання завдань та дотримання термінів. Творчий підхід до роботи сприяє знаходженню нових рішень та покращенню процесів. Адаптаційна здатність дозволяє швидко пристосовуватися до змін у робочому середовищі. Для оцінки застосовували тест мотивації особистості до роботи (С. Соловйов), опитувальник «Мотивація успіху і боязнь невдачі» (А. Реан), опитувальник «Якоря кар’єри» (Е. Шеїн), авторський протокол оцінки ефективності роботи персоналу організації; результати опрацювали застосовуючи математико-статистичні методи: відсотковий аналіз, дисперсійний аналіз даних (SPSS v.22), описова статистика. Organizational determinants of staff performance include leadership, communication, organizational culture, rewards and incentives, professional development, work environment, effective organization of work processes, talent management, and monitoring and evaluation. Personal determinants of staff performance are internal characteristics of employees that affect their productivity and interaction in the work environment. Motivation determines the degree of persistence and desire to achieve results. Communication skills contribute to harmonious cooperation and transfer of information. Responsibility affects the completion of tasks and meeting deadlines. A creative approach to work helps to find new solutions and improve processes. Adaptability allows you to quickly adapt to changes in the working environment. For evaluation, we used the personal motivation test (S. Solovyov), the questionnaire "Motivation of success and fear of failure" (A. Rean), the questionnaire "Career anchors" (E. Shein), the author's protocol for evaluating the effectiveness of the organization's personnel; the results were processed using mathematical and statistical methods: percentage analysis, dispersion analysis of data (SPSS v.22), descriptive statistics.