Освітня програма «Міжнародна економіка»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Міжнародна економіка» by Subject "artificial intelligence"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Цифрові технології у міжнародному маркетингу компаній(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-12) Нечипоренко, Дар’я Василівна; Nechyporenko, Daria; Баторшина, Аділя ФатехівнаДипломна робота складається з 2 частин. Дослідження присвячене розвитку інноваційних цифрових технологій та їх використанню у міжнародному маркетингу. Розглянуто умови та особливості застосування цифрових технологій у маркетинговій діяльності компаній і їх ефективність. Аналізуються теоретичні засади впровадження цифрових технологій, їх види, вплив на міжнародний маркетинг, а також приклади використання в роздрібній торгівлі одягом і фінансових установах. Результати дослідження вказують на перспективи цифрового маркетингу у різних галузях, що може сприяти підвищенню ефективності маркетингової діяльності компаній як на національному, так і на міжнародному рівні. The diploma thesis consists of 2 parts. The research is devoted to the development of innovative digital technologies and their use in international marketing. The conditions and features of the use of digital technologies in the marketing activities of companies and their effectiveness are considered. The theoretical foundations for the introduction of digital technologies, their types, impact on international marketing, as well as examples of their use in clothing retail and financial institutions are analyzed. The results of the study indicate the prospects for digital marketing in various industries, which can help to increase the efficiency of marketing activities of companies both at the national and international levels.