2013 рік
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2013 рік by Subject "330.1:65"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Івент-маркетинг в системі інтегрованих маркетингових комунікацій(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-14) Сєвонькаєва, Ольга Олексіївна; Sievonkaieva, Olha; Севонькаева, Ольга АлексеевнаВ статті розглянуті основні тенденції розвитку Івент-маркетингу в Україні. Визначено сутність та основні види івент-заходів. Основний акцент зроблено на те, що івент-маркетинг —один з найперспективніших напрямів комунікаційної діяльності. Івент-маркетинг в системі інтегрованих маркетингових комунікацій — це головним чином емоційна складова комплексу. За допомогою івентів створюється емоційне відношення до торгової марки, що приводить до лояльності споживачів.