Освітня програма «Комерційна діяльність та логістика»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Комерційна діяльність та логістика» by Subject "competition"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
Item Конкуренція та її вплив на комерційну діяльність промислового підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Головкевич, Геннадій Вікторович; Holovkevych, Hennadii; Кудирко, Ольга ВасилівнаНа основі аналізу наукових джерел визначено вплив конкуренції на комерційну діяльність промислового підприємства. Розглянуто особливості конкурентоспроможності підприємства як показника ефективної комерційної діяльності. Наведено інструменти конкурентоспроможності підприємства, які допомагають здійснювати комерційну діяльність. Конкурентоспроможність підприємства є показником ефективної комерційної діяльності та запорукою фінансової стійкості підприємства. Наразі ведеться сувора боротьба за кожного клієнта і найчастіше вона відбувається за допомогою різноманітних маркетингових заходів. Насамперед потрібно задіювати найефективніші та найсучасніші інструменти для покращення конкурентного становища комерційного підприємства та при цьому обов'язково користуватися принципами клієнтоорієнтованості. Based on the analysis of scientific sources, the impact of competition on the commercial activity of an industrial enterprise is determined. Peculiarities of the enterprise's competitiveness as an indicator of effective commercial activity are considered. The tools of the enterprise's competitiveness, which help to carry out commercial activities, are given. The competitiveness of the enterprise is an indicator of effective commercial activity and a guarantee of the financial stability of the enterprise. Currently, there is a tough fight for each client and most often it takes place with the help of various marketing activities. First of all, it is necessary to use the most effective and modern tools to improve the competitive position of a commercial enterprise, and at the same time, it is necessary to use the principles of customer orientation.Item Конкуренція та її вплив на комерційну діяльність промислового підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Шкарбутко, Дмитро Борисович; Shkarbutko, Dmytro; Висоцька, Оксана МілентіївнаКваліфікаційна робота присвячена дослідженню конкуренції та її впливу на комерційну діяльність промислового підприємства. Проаналізовано сутність та особливості комерційної діяльності промислових підприємств та визначено фактори конкурентоспроможності та її аналізу, проаналізовано досягнутий рівень конкурентоспроможності ТОВ «ТЕКРО». Обґрунтовано напрямки посилення конкурентних переваг підприємства та запропоновано проект покращення комерційної діяльності. The diploma thesis is devoted to the study of competition and its influence on the commercial activity of an industrial enterprise. The achieved level of competitiveness of TEKRO LLC is analyzed. Directions for strengthening the company’s competitive advantages are substantiated and a project to improve commercial activity is proposed.Item Конкуренція та її вплив на комерційну діяльність промислового підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Кучер, Богдан Ігорович; Kucher, Bohdan; Кужель, В’ячеслав МиколайовичРобота є аналітичного характеру підприємницької діяльності аграрного підприємства, що намагається проводити конкурентну боротьбу на ринку, повному кризових подій. На основі аналізу джерел, було проведено розробку плану дій для підприємства для його виведення на конкурентні позиції. В роботі зазначені сильні та слабкі сторони підприємства, які можливості мають бути задіяні для виходу на провідні позиції. Війна України з росією, сильно відобразилась на світовому ринку експорту та логістики, через це, компанії почали переосмислення ведення бізнесу. The work is of an analytical nature of the entrepreneurial activity of an agrarian enterprise that is trying to compete in a market full of crisis events. Based on the analysis of the sources, an action plan was developed for the enterprise to bring it to a competitive position. The work indicates the company's strengths and weaknesses, which opportunities should be used to gain leading positions. Ukraine's war with Russia had a strong impact on the global export and logistics market, and because of this, companies began rethinking the way they conduct business.Item Конкуренція та її вплив на комерційну діяльність підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Кохан, Олексій Іванович; Kokhan, OleksiiНа прикладі української компанії ТОВ "Сільпо-Фуд", що функціонує в умовах перехідної економіки та постійної конкуренції обґрунтовано вплив конкурентного середовища на стратегії розвитку та комерційну діяльність підприємства. Розглянуто ключові аспекти конкурентної боротьби, зокрема конкурентний аналіз, стратегії адаптації, роль інновацій, вплив ціноутворення та етичні питання. Дослідження спрямоване на розуміння конкурентного середовища і виділення дій, необхідних для підвищення конкурентоспроможності та досягнення сталого успіху на ринку. The influence of the competitive environment on the development strategy and commercial activity of the enterprise is justified on the example of the Ukrainian company "Silpo-Food" LLC, which operates in the conditions of a transitional economy and constant competition. Key aspects of competition are considered, including competitive analysis, adaptation strategies, the role of innovation, the impact of pricing, and ethical issues. The research is aimed at understanding the competitive environment and identifying the actions necessary to increase competitiveness and achieve sustainable success in the market.Item Стратегічне управління збутовою діяльністю підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-18) Бережна, Валерія Володимирівна; Berezhna, Valeriia; Висоцька, Оксана МілентіївнаДипломна робота присвячена вивченню та аналізу стратегічного управління збутовою діяльністю в сучасних умовах бізнес-середовища. Основним завданням дослідження є розкриття ключових аспектів формування та реалізації стратегій збуту, а також визначення їх впливу на успішність підприємства. The thesis is devoted to the research and analysis of strategic management of sales activities in modern conditions of the business environment. The main objective of the study is to identify the key aspects of the formation and implementation of sales strategies, as well as to determine their impact on the success of the enterprise.