Освітня програма «Менеджмент бізнес-організацій»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Менеджмент бізнес-організацій» by Subject "advertising campaign"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Управління підвищенням конкурентоспроможності бізнес-огранізації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-02-15) Габрись, Юлія Олександрівна; Habrys, Yuliia; Прохорова, Єлєна ВікторівнаУ кваліфікаційній магістерській роботі уточнено визначення поняття «конкурентоспроможність бізнес-організації»; визначено методи управління конкурентоспроможністю бізнес-організації; ідентифіковані основні етапи процесу управління підвищенням конкурентоспроможності бізнес-організації; виконаний аналіз конкурентного середовища бізнес-організації або окремої стратегічної бізнес-одиниці; визначено конкурентоспроможність бізнес-організації; охарактеризовано практику управління конкурентоспроможністю бізнес-організації та визначено шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства. Практична сторона кваліфікаційної магістерської роботи полягає в глибокому аналізі показників конкурентоспроможності підприємства і обґрунтованих пропозиціях щодо підвищення конкурентоспроможності внаслідок проведення рекламної кампанії на ПрАТ «Оболонь». The definition of the concept of "competitiveness of a business organization" is specified in the qualifying master's thesis; the methods of managing the competitiveness of a business organization are defined; the main stages of the management process of increasing the competitiveness of a business organization are identified; performed analysis of the competitive environment of a business organization or a separate strategic business unit; the competitiveness of the business organization is determined; the practice of managing the competitiveness of a business organization is characterized and the ways of increasing the competitiveness of the enterprise are determined. The practical side of the qualifying master's work consists in an in-depth analysis of the company's competitiveness indicators and substantiated proposals for increasing competitiveness as a result of conducting an advertising campaign at company "Obolon".