Освітня програма «Менеджмент бізнес-організацій»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Менеджмент бізнес-організацій» by Subject "banking services market"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Управління маркетинговою діяльністю бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022) Склепюк, Вероніка Олександрівна; Sklepiuk, Veronika; Соболєва, Тетяна ОлександрівнаУ кваліфікаційній магістерській роботі розкрито сутність маркетингу, визначено основні підходи до управління та методики оцінки ефективності маркетингової діяльності бізнес-організації, проведена загальна характеристика діяльності АТ «Альфа-Банк». Проведений аналіз внутрішніх підсистем організації. Визначені та охарактеризовані зовнішні фактори впливу на діяльність підприємства (конкуренти, споживачі, макрофактори тощо). Проведено оцінку ефективності маркетингової діяльності. Розроблений SWOT-аналіз діяльності організації з визначенням перспективних напрямів розвитку маркетингової діяльності АТ «Альфа-Банк». А також визначені та обґрунтувані пропозиції щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності АТ «Альфа-Банк». Надано економічну оцінку та проаналізовано вплив запропонованих заходів на ефективність діяльності АТ «Альфа-Банк». In the qualification master's thesis the essence of marketing is revealed, the basic approaches to management and methods of estimation of efficiency of marketing activity of the business organization are defined, the general characteristic of activity of JSC "Alfa-Bank" is carried out. The analysis of internal subsystems of the organization is carried out. The external factors influencing the activity of the enterprise (competitors, consumers, macro-factors, etc.) are identified and characterized. An assessment of the effectiveness of marketing activities. The SWOT -analysis of the organization's activity with the definition of perspective directions of development of marketing activity of JSC «Alfa-Bank» is developed. As well as identified and substantiated proposals to improve the efficiency of marketing activities of JSC «Alfa-Bank». An economic assessment is provided and the impact of the proposed measures on the efficiency of «Alfa-Bank» JSC is analyzed.