Випуск № 20
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск № 20 by Subject "330.322:338.48 (477)"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Підвищення інвестиційної привабливості туристичної галузі Закарпатської області(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2019) Опанащук, Юрій Якович; Opanashchuk, Yurii; Богославець, Оксана Григорівна; Bogoslavets, Oksana; Богославец, Оксана ГригорьевнаУ статті проведено огляд туристичної інфраструктури Закарпатської області, визначено її слабкі та сильні сторони. Зазначено, що завдяки їй за останні 5 років туризм регіону відзначається позитивною динамікою розвитку та вдало інтегрується в європейський простір. Однак існують проблеми, що стримують привабливість краю. Авторами дослідження окреслені головні з них, зокрема інфраструктурні прогалини Закарпаття; недостатньо ефективний механізм управління туристичною галуззю та залучення підприємств до процесу формування політики і стратегії розвитку туризму в регіоні; низька зацікавленість підприємств у розвитку туристичної сфери; інформаційна політика, що вимагає врегулювання інформаційних потоків між споживачами туристичного продукту і суб’єктами туристичної індустрії. Розглянуто основні аспекти щодо збільшення туристичної привабливості краю та залученню максимальної кількості туристів до нього. Серед головних з них кроки щодо підвищення інвестиційної привабливості регіону. Зокрема, запропоновано скористатися успішним досвідом деяких країн світу, в яких був впроваджений Інвестиційний Кодекс для іноземних інвесторів, що містить низку стимулів. Авторами наведено результати, які слід очікувати від упровадження зазначеного нормативного документу. До інших важливих елементів підвищення інвестиційної привабливості сфери рекреації і туризму відносять активне використання маркетингових технологій, зокрема бенчмаркінгу; розвиток мережевих партнерських взаємовідносин державних органів з регіональним туристичним бізнесом, орієнтованим на інновації при реалізації туристичних проектів у регіоні; тісний зв’язок бізнесу з вищими навчальними закладами, що формують компетенції інноваційного підприємництва випускників, в рамках концепції інноваційної екосистеми. Важливим елементом підвищення інвестиційної привабливості сфери рекреації і туризму регіону є людський капітал. Ключову роль у мережевому туристичному співтоваристві краю повинні грати підприємницькі університети, на базі яких можуть створюватися туристично-рекреаційні бізнес-інкубатори, технопарки та інші інноваційні структури. Наголошено, що необхідності звернути увагу на професійний розвиток працівників туристичних компаній, працівників муніципальних утворень, бюджетних та інших організацій, зайнятих у сфері рекреації і туризму. The article reviews the tourism infrastructure in the Transcarpathian region. The strengths and weaknesses that characterize the tourism activity of the Transcarpathian region are identified. For the last 5 years, we can observe positive dynamic in the development of the region’s tourism attractiveness, not least being connected to the infrastructure advancement. It should be noted that Transcarpathian region has become increasingly integrated into European area. However, a number of factors continue to constrain region’s tourism attractiveness. Authors outline the main ones, infrastructure-related in particular; ineffective tourism regulatory framework; insufficient private sector involvement in tourism legislative processes and strategies; enterprises falling interest rates in region tourism development; customer data loss and lack of customer information. This study examines main ways to increase flow of tourists to the Transcarpathian region. Strengthening the investment appeal of the region is a crucial step to achieve the goal of maximizing tourists flow. Authors suggest implementing Foreign Investment Code (FIC) as it has been done in several countries. Authors give estimated results of Code implementation. Furthermore, strong FIC alone is not enough to make people visit Transcarpathian region. Consequently, it is necessary to implement new management strategies such as tourism benchmarking; improve public and private sector interactions for further development of region tourism; improve private and educational sector interactions to engage new generation of students to study and work in tourism industry. Although FIC and management strategies will improve situation in a short run, tourism industry in Transcarpathian region still need high-educated human capital base. Entrepreneurial universities with modules, contents and coaching techniques related to entrepreneurship in the tourism sector should play a key role in the industry future. Tourism students of the entrepreneurship education programs will be the new start to propel forward Transcarpathian region industry. In addition, authors suggest drawing attention to the professional development of tourism companies’ workers and local government employees.