Ві2022 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Ві2022 рік by Subject "alternatives"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Адаптація маркетингової стратегії ТОВ «Алан» до кризових викликів(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-16) Холод, Олександр Володимирович; Kholod, Oleksandr; Решетнікова, Ірина ЛеонідівнаУ роботі досліджено вплив маркетингових інструментів на фінансові показники діяльності підприємства. Розглянуто особливості різних видів управління підприємством у стабільних і нестабільних умовах господарської діяльності. Визначено систему показників, що характеризують маркетингову діяльність та є основними для будь-якої організації. Виділено проблеми, з якими може зіткнутися український маркетолог під час проведення аналізу взаємозв’язку маркетингових і фінансових показників. Запропоновано альтернативи розвитку продуктового портфелю м’ясопереробного підприємства як адаптація маркетингової стратегії до кризових викликів, що дасть змогу ефективніше вибирати маркетингові інструменти для управління підприємством та сприятливо впливати на стабілізацію її розвитку. The paper examines the impact of marketing tools on the financial performance of the enterprise. Features of different types of enterprise management in stable and unstable conditions of economic activity are considered. A system of indicators that characterize marketing activities and are key to any organization is defined. The problems that a Ukrainian marketer may face during the analysis of the relationship between marketing and financial indicators are highlighted. Alternatives to the development of the meat portfolio of the meat processing company are proposed as an adaptation of the marketing strategy to crisis challenges, which will allow more effective selection of marketing tools for enterprise management and have a positive impact on stabilizing its development.