2022 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 2022 рік by Subject "changes in marketing strategy"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Development of marketing strategy of an international enterprise (on the basis of «Whirlpool company Ukraine» LLC)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-13) Poliakova, Olha; Полякова, Ольга; Savych, Oleksandr; Савич, Олександр ПетровичThe thesis are done based on Whirlpool corp. – Global Leader of the home appliance market. The purpose of the thesis is to develop practical recommendations for creation of updated marketing strategy to enable business growth. As result it was formulated 2 alternatives: 1 – is increasing the own factory capacity; 2 – is to grow own production and outsource some product production with third parties. It was selected the 2nd alternative as more complex one which is allowing company maximise revenue and profit with limited investments. Дипломна робота виконана на основі Whirlpool Corp. – світового лідера ринку побутової техніки. Метою дипломної роботи є розробка практичних рекомендацій щодо створення оновленої маркетингової стратегії для розвитку бізнесу. В результаті було сформульовано 2 альтернативи: 1 – збільшення власної потужності фабрики; 2 – це нарощування власного виробництва та аутсорсинг виробництва деяких продуктів третім сторонам. Було обрано 2-у альтернативу як більш складну, яка дозволяє компанії максимізувати дохід і прибуток при обмежених інвестиціях.