Ві2022 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Ві2022 рік by Subject "competitiveness"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Удосконалення управління конкурентоспроможністю продукції(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-08-29) Сіріков, Владислав Євгенович; Sirikov, Vladyslav; Клименко, Світлана МихайлівнаОб’єктом дослідження є процеси управління конкурентоспроможністю аграрної продукції на ПСП «Яна Плюс». Предметом дослідження є сукупність теоретико-методичних та прикладних аспектів удосконалення управління конкурентоспроможністю аграрної продукції. Мета магістерської кваліфікаційної роботи полягає у комплексному дослідженні стану виробничих напрямків та основ управління конкурентоспроможністю продукції, а також у розробці практичних рекомендацій щодо напрямів забезпечення та шляхів удосконалення управління конкурентоспроможністю продукції в умовах досліджуваного підприємства. Завданнями роботи є: визначити сутнісні характеристики категорій «конкурентоспроможність» та «конкурентоспроможність продукції»; дослідити методологічні й методичні основи конкурентоспроможності продукції; обґрунтувати підходи та особливості управління конкурентоспроможністю продукції на підприємствах сфери агробізнесу; здійснити економіко-організаційну характеристику ПСП «Яна Плюс»; здійснити оцінку виробничих бізнес-процесів діяльності досліджуваного підприємства; оцінити рівень конкурентоспроможності підприємства та системи управління нею; обґрунтувати альтернативні заходи в забезпеченні зростання конкурентоспроможності продукції; дослідити економічну ефективність запропонованих проектів; оцінити ризики проектів та соціальну відповідальність ПСП «Яна Плюс». Робоча гіпотеза полягає у тому, що в результаті розробки та впровадження проєктів, сільськогосподарські підприємства, зможуть вийти на новий сегмент ринку кормів – ринок гранул люцерни, чи поглибити власну виробничо-господарську діяльність через спорудження переробних потужностей рафінації та дезодорації олії, що дозволить посилити конкурентоспроможність підприємства, та виробленої ним продукції зокрема. The object of the research is the processes of managing the competitiveness of agricultural products at the «Yana Plus» PE. The subject of the study is a set of theoretical-methodical and applied aspects of improving the management of the competitiveness of agricultural products. The purpose of the master’s qualification work is a comprehensive study of the state of production directions and the basics of product competitiveness management, as well as the development of practical recommendations regarding directions for ensuring and ways of improving product competitiveness management in the conditions of the enterprise under study. Tasks works are: to determine the essential characteristics of the categories «competitiveness» and «competitiveness of products»; to investigate methodological and methodical bases of product competitiveness; justify the approaches and features of managing the competitiveness of products at enterprises in the field of agribusiness; carry out the economic and organizational characteristics of «Yana Plus» PE; carry out an assessment of the production business processes of the enterprise under investigation; assess the level of competitiveness of the enterprise and its management system; justify alternative measures to ensure the growth of product competitiveness; to investigate the economic efficiency of the proposed projects; project risks and social responsibility of «Yana Plus» PE. Working hypothesis is that as a result of the development and implementation of projects, agricultural enterprises will be able to enter a new segment of the feed market – the alfalfa pellet market, or deepen their own production and economic activity through the construction of oil refining and deodorization processing facilities, which will increase the competitiveness of the enterprise, and the products produced by him in particular.Item Управління конкурентоспроможністю страхової компанії (на прикладі ПрАТ «УАСК АСКА-ЖИТТЯ»)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-16) Панчук, Катерина Віталіївна; Panchuk, Kateryna; Панченко, Євген ГригоровичКваліфікаційна робота присвячена розробці нарощування клієнтського сервісу шляхом збільшення частки на ринку страхування та шляхом збільшення агентських мереж в містах України. Складається зі вступу, трьох розділів, висновків, використаної літератури і додатків. У вступі обґрунтовано актуальність теми та сформульовані шляхи покращення. У розділі 1 розкрито суть конкурентоспроможності компанії та її показники. Наведені сучасні системи управління конкурентоспроможності компаній. А також досліджено зарубіжний досвід управління конкурентоспроможністю компанією у страховому бізнесі. У розділі 2 наведена загальна характеристика страхової компанії ПрАТ «УАСК АСКА-ЖИТТЯ». Охарактеризовані основні ланки управління конкурентоспроможністю компанії ПрАТ «УАСК АСКА-ЖИТТЯ». Сформовані альтернативні варіанти нарощування конкурентоспроможності компанії ПрАТ «УАСК АСКА-ЖИТТЯ». У розділі 3 проведено порівняльну оцінку ефективності відкриття агентських мереж компанії в м. Київ та м. Львів. Наведена оцінка ризиків реалізації альтернативних варіантів розвитку компанії. Також проведений аналіз соціальної відповідальності страхової компанії ПрАТ «УАСК АСКА-ЖИТТЯ» в умовах повномасштабної агресії російської федерації в Україні. The qualification work is devoted to the development of increasing customer service by increasing the share in the insurance market and by increasing agency networks in the cities of Ukraine. It consists of an introduction, three sections, conclusions, used literature and appendices. The introduction substantiates the relevance of the topic, formulates tasks and ways of improvement. Chapter 1 reveals the essence of the company’s competitiveness and its indicators. Presented are modern management systems of companies’ competitiveness. The foreign experience of managing the company’s competitiveness in the insurance business was also studied. In section 2, the general characteristics of the insurance company «Ukrainian Joint Stock Insurance Company Aska-Life» are given. The main links of management of the competitiveness of the company «Ukrainian Joint Stock Insurance Company Aska-Life» are characterized. Alternative options for increasing the competitiveness of «Ukrainian Joint Stock Insurance Company Aska-Life» have been formed. In chapter 3, a comparative assessment of the effectiveness of the opening of the company’s agency networks in Kyiv and Lviv was carried out. An assessment of the risks of implementing alternative options for the company’s development is given. An analysis of the social responsibility of the insurance company «Ukrainian Joint Stock Insurance Company Aska-Life» in the conditions of full-scale aggression of the russian federation in Ukraine was also carried out.