Навчально-науковий інститут «Інститут інформаційних технологій в економіці Університету»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Навчально-науковий інститут «Інститут інформаційних технологій в економіці Університету» by Subject "advertising"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Оцінювання впливу рекламних кампаній на споживчу поведінку(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-14) Атаманенко, Аліна Василівна; Atamanenko, Alina; Потапенко, Сергій ДмитровичУ роботі досліджуються особливості поведінки споживачів, що обумовлюються впливом рекламних кампаній. Робота складається з трьох розділів. Перший розділ описує соціально-психологічний вплив реклами та критерії її ефективності. У другому досліджено реакції споживачів на різні рекламні стратегії. Третій розділ присвячений розробці стратегії рекламної кампанії з урахуванням психології споживачів. Висновки включають огляд виконаної роботи та аналіз отриманих результатів. The paper investigates the peculiarities of consumer behavior caused by the influence of advertising campaigns. The paper consists of three sections. The first section describes the social and psychological impact of advertising and the criteria for its effectiveness. The second section analyzes consumer reactions to various advertising strategies. The third section is devoted to the development of an advertising campaign strategy based on consumer psychology. The conclusions include an overview of the work done and an analysis of the results obtained.Item Проектування інформаційної системи рекламної компанії(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-23) Зубер, Микита Сергійович; Zuber, Mykyta; Устенко, Станіслав ВеніаміновичПредмет дослідження – автоматизація рекламної діяльності компанії Об’єкт дослідження - процес проектування інформаційної системи рекламної компанії та окремих її компонентів. Мета бакалаврського дипломного проекту полягає в створенні власної інформаційної системи для рекламної компанії, а також в демонстрації готової бази даних, як прототипу, що є найважливішим етапом організації та підвищення ефективності бізнесу в рекламній діяльності. Завданням бакалаврського дипломного проекту є створення інформаційної системи та її окремих компонентів, зокрема бази даних, не тільки для відправки та зберігання клієнтів, а ще і внутрішніх відділів компанії для ефективного управління. The subject of the research is the automation of the company's advertising activities. The object of research is the process of designing an advertising information system of the company and its individual components. The purpose of the bachelor's thesis project is to create your own information system for an advertising campaign, as well as in the demonstration of ready-made database as a prototype, which is the most important stage in the organization and increasing the effectiveness of business in advertising activities. The task of the bachelor's diploma project is to create an information system and its individual components, in particular a database, not only for sending and storing customers, but also for internal departments of the company for effective management.