Освітня програма «Міжнародна економіка»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Міжнародна економіка» by Subject "business models"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Інноваційні цифрові технології у міжнародному маркетингу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-14) Харько, Поліна Олексіівна; Kharko, Polina; Гавриловський, Олександр СтепановичОб’єктом дослідження є інноваційні цифрові технології, які використовуються компаніями при розробці своїх маркетингових стратегій в процесі виходу на міжнародні ринки. Предметом дослідження є науково-методичні та прикладні аспекти інноваційних цифрових технологій у міжнародному маркетингу. Метою роботи є виявленні особливостей застосування інноваційних цифрових технологій у міжнародному маркетингу та перспективних напрямів на майбутнє. Відповідно до поставленої мети були визначені наступні завдання: обґрунтувати теоретичні підходи щодо сучасних цифрових технологій, виявити їх роль та значення для бізнесу; дослідити вплив інформаційних цифрових технологій на міжнародний маркетинг; розкрити та охарактеризувати стратегії використання цифрових технологій; виявити основні тенденції розвитку цифрових технологій у міжнародному маркетингу; проаналізувати та дослідити виклики і можливі обмеження у використанні інноваційних цифрових технологій у міжнародному маркетингу; запропонувати подальші напрямки використання інноваційних цифрових технологій на сучасному етапі. The object of the study is innovative digital technologies used by companies when developing their marketing strategies in the process of entering international markets. The subject of the study is the scientific-methodical and applied aspects of innovative digital technologies in international marketing. The purpose of the work is to identify the features of the application of innovative digital technologies in international marketing and promising directions for the future. In accordance with the set goal, the following tasks were defined: substantiate theoretical approaches to modern digital technologies, identify their role and significance for business; to investigate the impact of digital information technologies on international marketing; reveal and characterize strategies for using digital technologies; identify the main trends in the development of digital technologies in international marketing; analyze and investigate challenges and possible limitations in the use of innovative digital technologies in international marketing; to propose further directions for the use of innovative digital technologies at the current stage.