2024 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 2024 рік by Subject "business culture"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Соціокультурні особливості ведення міжнародного бізнесу в країнах Східної Азії (на прикладі Китаю та Південної Кореї)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-10) Колесник, Анастасія Олегівна; Kolesnyk, Anastasiia; Цвєтков, Олександр ГлібовичЦя робота досліджує соціокультурні виміри практики міжнародного бізнесу в Китаї та Південній Кореї. Вона заглиблюється в соціокультурні практики в кожній країні та порівняльний аналіз їхньої ефективності. Робота присвячена огляду бізнес-культури Китаю та впливу традиційних цінностей на бізнес-практики. Вона включає аналіз успішних міжнародних бізнес-операцій у китайському контексті, висвітлюючи культурні нюанси, що впливають на бізнес-стратегії; досліджує південнокорейську бізнес-культуру, зосереджуючись на традиційних цінностях та їхньому впливі на бізнес-практики. Обговорюються питання міжкультурної комунікації та управління персоналом. Визначаючи ефективні бізнес-практики та потенційні культурні пастки, це дослідження пропонує цінну інформацію для вдосконалення бізнес-стратегій у цих регіонах та допомагає організаціям адаптувати свої підходи для кращого узгодження з місцевими культурними практиками. This work explores the sociocultural dimensions of international business practices in China and South Korea. It delves into sociocultural practices in each country, and a comparative analysis of their effectiveness. The work deal with overview of China's business culture and the impact of traditional values on business practices. It includes an analysis of successful international business operations within the Chinese context, highlighting cultural nuances that affect business strategies; examines South Korean business culture, focusing on traditional values and their influence on business practices. It discusses intercultural communication and personnel management. By identifying effective business practices and potential cultural pitfalls, this study offers valuable insights for enhancing business strategies in these regions and help organizations adapt their approaches to better align with local cultural practices.