Маркетингова короткозорість: товар для виробника, а не для споживача

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті проаналізовано поняття «маркетингової короткозорості», сформульовані її причини та витоки. Проілюстровано розроблену модель, яка відображає ефект маркетингової короткозорості у свідомості споживача, а також подано сучасний приклад аналізованого явища.
In the article is described the term "marketing myopia", formulated its causes and origins. Also is illustrated the model that reflects the effect of marketing myopia in the consumer's mind, and given the modern example of the analyzed term.
В статье проанализировано понятие «маркетинговой близорукости», сформулированы ее причины и истоки. Проиллюстрировано разработанную модель, которая отражает эффект маркетинговой близорукости в сознании потребителя, а также представлен современный пример рассматриваемого явления.
Description
Keywords
маркетингова короткозорість, зростаюча конкуренція, незатребуваний товар, marketing myopia, increased competition, unclaimed goods, маркетинговая близорукость, растущая конкуренция, невостребованный товар
Citation
Фомюк О. С. Маркетингова короткозорість: товар для виробника, а не для споживача / О. С. Фомюк // Молодіжний економічний дайджест [Електронний ресурс] : наук. електр. журн. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Наук. студентське т-во ; редкол.: О. І. Олексюк (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2015. – № 4. – С. 42–47. – Назва з титул. екрану.
Collections