Електронна комерція: підходи до визначення сутності

Loading...
Thumbnail Image
Date
2008
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
В статті розглянуто і структуровано підходи до визначення сутності електронної комерції різних авторів, систематизовано можливості використання електронних інструментів для реалізації етапів торговельного циклу для товарів і послуг.
Description
Keywords
комерція, торгівля, електронна комерція, Інтернет, інтранет, екстранет, торговельний цикл
Citation
Краморенко Н. Р. Електронна комерція: підходи до визначення сутності / Н. Р. Краморенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 20. – С. 123–131.
Collections