Споживач у концепціях маркетингу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2008
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Надано загальне визначення концепції маркетингу. Проаналізовано еволюцію та зміну відношення до споживача при переході від перших концепцій маркетингу до найсучасніших. Розглянуто специфічні риси сучасного маркетингу та місце яке відводиться споживачу спеціалістами з маркетингу.
Description
Keywords
концепція, маркетинг, збут, продукція, споживач, поведінка споживача, еволюція, конкуренція
Citation
Скринько М. М. Споживач у концепціях маркетингу / М. М. Скринько // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 20. – С. 217–225.
Collections