Інноваційний маркетинг в контексті управління конкурентоспроможністю підприємства на зовнішніх ринках

Loading...
Thumbnail Image
Date
2017-03
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Визначена доцільність впровадження маркетингових інновацій, що є двигуном розвитку підприємства. Розглянуто можливості впровадження інноваційних напрямків маркетингу в діяльність підприємств задля динамічного розвитку, підвищення обсягів експорту, задоволення клієнтів на зовнішніх ринках.
The feasibility of implementing of marketing innovation, which is the engine of the company is determined. The possibilities of introduction of innovative marketing in business activity for the dynamic development, increasing export volumes, customer satisfaction in foreign markets are considered.
Определена целесообразность внедрения маркетинговых инноваций, что является двигателем развития предприятия. Рассмотрены возможности внедрения инновационных направлений маркетинга в деятельность предприятий для динамичного развития, повышения объемов экспорта, удовлетворение клиентов на внешних рынках.
Description
Keywords
Citation
Пархоменко Н. Інноваційний маркетинг в контексті управління конкурентоспроможністю підприємства на зовнішніх ринках / Наталія Пархоменко // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 29–30 берез. 2017 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; оргком.: Г. О. Швиданенко (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 95–97. – Назва з титул. екрану.
Collections