• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Моделювання та інформаційні системи в економіці
  • 2012 рік
  • Випуск № 86
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Моделювання та інформаційні системи в економіці
  • 2012 рік
  • Випуск № 86
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Вирішення завдань маркетингового менеджменту нa підґрунті нейромережевих технологій

Thumbnail
View/ Open
goloven.pdf (488.9Kb)
Date
2012
Author
Головень, О. В.
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті представлено концептуальний підхід адаптації моделей нейронних мереж для вирішення завдань маркетингового менеджменту підприємства, побудовано формальну нейронну модель визначення відпускної ціни на гарячекатаний рулон і проведено її апробацію на основі ретроспективних даних ВАТ» Запоріжсталь».
 
In the article presents the conceptual approach of adaptation models of neural networks for solving marketing management company, built a formal model of neural determine prices for hot rolled coils and held her approbation on the basis of retrospective data Open Joint Stock Company «Zaporizhstal»
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/2156
Collections
  • Випуск № 86 [25]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV