Методологічні підходи до формування маркетингових стратегій розвитку інноваційної діяльності банків

Loading...
Thumbnail Image
Date
2017-06-15
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У тезах досліджено методологічні підходи до формування маркетингових стратегій розвитку інноваційної діяльності банку. Визначено складові процесу формування маркетингової стратегії: формування цілей, оцінка впливу чинників, розробка стратегії, складання кошторису витрат, оцінка комплексу маркетингу. Доведено роль комунікацій у реалізації стратегій інноваційної діяльності банків.
Description
Keywords
Citation
Коваленко В. В. Методологічні підходи до формування маркетингових стратегій розвитку інноваційної діяльності банків / Коваленко Вікторія Володимирівна, Піддубна Вікторія Григорівна // Майбутнє банкінгу: сучасні виклики та перспективи розвитку [Електронний ресурс] : зб. матеріалів II Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 15 черв. 2017 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 76–79. – Назва з титул. екрану.
Collections