Передумови посилення ринкових позицій легкої промисловості України на засадах концепції інноваційної економік

Loading...
Thumbnail Image
Date
2016
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
В статті висвітлюється питання пріоритетності орієнтації України на побудову інноваційної економіки як моделі стратегічного розвитку країни, в умовах поступу до якої реалізовуватимуться можливості забезпечення сталого розвитку та конкурентоспроможності на внутрішньому та світових ринках вітчизняної легкої промисловості, її здатність розробити, виготовити, запропонувати, вивести на ринок і просувати на ньому інноваційні товари, орієнтовані на задоволення існуючих та нових
The article highlights the issue of Ukraine's priority orientation for building innovative economy as a model of strategic development, in terms of progress which implemented the possibilities for sustainable development and competitiveness in domestic and global markets, domestic textile industry, its ability to develop, manufacture, offer, put on the market and promote innovative products designed to meet the needs of existing and new customers formed by marketing.
Description
Keywords
інноваційна економіка, легка промисловість, маркетинг, інновації, споживчі потреби, конкурентоспроможність, промисловий комплекс, innovative economy, textile industry, marketing, innovation, consumer needs, competitiveness, industrial complex
Citation
Павлов В. Передумови посилення ринкових позицій легкої промисловості України на засадах концепції інноваційної економік / Владислав Павлов // Маркетинг в Україні. – 2016. – № 6. – С. 28–34.