Show simple item record

dc.contributor.authorКовінько, Олена
dc.date.accessioned2018-03-20T07:43:36Z
dc.date.available2018-03-20T07:43:36Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationКовінько О. Маркетингова оцінка стану ринку аграрної продукції України: передумови активізації міжнародної бізнес-діяльності вітчизняних аграрних підприємств / Олена Ковінько // Маркетинг в Україні. – 2017. – № 4. – С. 32–47.uk
dc.identifier.issn1606-3732
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/23978
dc.description.abstractПроведена оцінка бізнес-діяльності вітчизняних агарних підприємств в умовах міжнародної диверсифікації. Проаналізована структура виробництва та споживання сільськогосподарської продукції в Україні, динаміка експортно-імпортних операцій України з аграрною продукцією. Визначено потенційні можливості аграрних підприємств України в умовах міжнародної диверсифікації бізнес-діяльності.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectбізнес-діяльністьuk
dc.subjectдиверсифікаціяuk
dc.subjectаграрна продукціяuk
dc.subjectекспортuk
dc.subjectімпортuk
dc.subjectдиверсифікація експортуuk
dc.subjectквотиuk
dc.subjectзовнішня торгівляuk
dc.titleМаркетингова оцінка стану ринку аграрної продукції України: передумови активізації міжнародної бізнес-діяльності вітчизняних аграрних підприємствuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.9:338.43uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record