• українська
    • English
  • українська 
    • українська
    • English
  • Увійти
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка DSpace
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Маркетинг в Україні
  • 2017 рік
  • № 1 (100) січень – лютий
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка DSpace
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Маркетинг в Україні
  • 2017 рік
  • № 1 (100) січень – лютий
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Підготовка зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження

Thumbnail
Переглянути
52-57.pdf (159.4Kb)
Дата
2017
Автор
Ільїна, Світлана
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
Українська Асоціація Маркетингу як профільна некомерційна громадська організація розпочала роботу зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження для розміщення в Бібліотеці примірних специфікацій1 ProZorro. ProZorro – це електронна система публічних закупівель, яка складається з державної центральної бази даних ЦБД, де публікуються оголошення про публічні тендери, доступ до інформації про які та участь в яких забезпечуються через численні акредитовані електронні майданчики. Офіційний вебпортал електронної системи публічних закупівель: www.prozorro.gov.ua.
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/23991
Collections
  • № 1 (100) січень – лютий [10]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВвійтиЗареєструватися

Статистика

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV