Show simple item record

dc.contributor.authorІльїна, Світлана
dc.date.accessioned2018-03-20T09:21:28Z
dc.date.available2018-03-20T09:21:28Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationІльїна С. Підготовка зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження / Світлана Ільїна // Маркетинг в Україні. – 2017. – № 1. – С. 52–57.uk
dc.identifier.issn1606-3732
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/23991
dc.description.abstractУкраїнська Асоціація Маркетингу як профільна некомерційна громадська організація розпочала роботу зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження для розміщення в Бібліотеці примірних специфікацій1 ProZorro. ProZorro – це електронна система публічних закупівель, яка складається з державної центральної бази даних ЦБД, де публікуються оголошення про публічні тендери, доступ до інформації про які та участь в яких забезпечуються через численні акредитовані електронні майданчики. Офіційний вебпортал електронної системи публічних закупівель: www.prozorro.gov.ua.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleПідготовка зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідженняuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record