Дизайн-метод у стратегічному аналізі

Loading...
Thumbnail Image
Date
2019-11
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Розкрита сутність дизайн-методу в системі стратегічного управління, висвітлені його функції, до яких віднесено дослідницька та формуюча. Описані етапи дизайн- мислення: емпатія, генерування ідей, фокусування, створення прототипу та тестування. Запропонована на етапі генерування ідей використовувати метод морфологічного аналізу, в основі якого лежить матриця імовірних варіантів прийняття стратегічного рішення. The essence of the design method in the strategic management system is revealed, its functions are covered, they include research and creation. The stages of design thinking are described: empathy, ideas generation, focusing, prototype creation and testing. It is suggested to use the method of morphological analysis at the stage of ideas generation, which is based on a matrix of probable strategic decision making options.
Description
Keywords
стратегічне управління, дизайн-метод, морфологічний аналіз, strategic management, design method, morphological analysis
Citation
Латинін К. Дизайн-метод у стратегічному аналізі [Електронний ресурс] / Латинін Костянтин // Стратегія бізнесу: футурологічні виклики : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 20–22 листоп. 2019 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [орг. ком.: М. П. Сагайдак (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2019. – С. 209–215. – Назва з титул. екрану.
Collections