Особливості стадій життєвого циклу об’єкта господарської діяльності в онкології

Loading...
Thumbnail Image
Date
2021-03
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Досліджено стадії життєвого циклу об’єкту господарської діяльності в онкології, що дозволяє визначати основні завдання маркетингу на кожному етапі життєвого циклу, розробляти альтернативні маркетингові стратегії, оцінити конкурентоспроможність продукту та здійснити комерціалізацію. The stages of the life cycle of an object of economic activity in oncology have been investigated, which makes it possible to determine the mail marketing tasks at each stage of the life cycle, develop alternative marketing strategies, assess the competitiveness of the product and carry out commercialization. Исследовано стадии жизненного цикла объекта хозяйственной деятельности в онкологии, что позволяет определять основные задачи маркетинга на каждом этапе жизненного цикла, разрабатывать альтернативные маркетинговые стратегии, оценить конкурентоспособность продукта и осуществить коммерциализацию.
Description
Keywords
Citation
Огородник А. Особливості стадій життєвого циклу об’єкта господарської діяльності в онкології [Електронний ресурс] / Анна Огородник, Тетяна П’ятчаніна // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку : зб. матеріалів VІ Всеукр. наук.-практ. конф., 29–30 берез. 2021 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; [оргком.: Рєпіна І. М. (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2021. – С. 210–212. – Назва з титул. екрану.
Collections